torstai 13. joulukuuta 2012

Täällä taas

Oho...Vois ehkä vähän useammin kirjottaa tänne jotain. Nyt on vaan ollu niin paljon kaikkee hässäkkää. Eikä mulla oo muutenkaan ollu fiilistä kirjottaa tänne mitään. Mut nyt sain vihdoin aikaseks.

Kävin viime viikolla vähän shoppailemassa. Löysin taas jotain pientä kivaa.
(mutta en joululahjoja)


Pyörähdin Forumin Kicksissä kun piti ostaa vähän meikkii ja ir:ää. Olin jo maksanu kaikki ostokset ja huomasin ison hyllyn missä oli erilaisia kuivashampoita. Kysyin myyjältä että mitä eroo niissä kaikissa on. Nyt oli tullu sellanen kuivashampoo mitä on tarkotettu tummille hiuksille. Oon koittanu kaiken maailman kuivashampoita ja kaikki toimii mun mielestä yhtä "hyvin", oli sitten hinta 4€ tai 40€. Mut sen oon huomannu että jos suihkuttelee reippaasti niin sit tukka voi jäädä vähän "harmaaks", ja mulla on kuitenkin aika tumma tukka tällä hetkellä.

MUTTA, pointti oli nyt se että. Suosittelen lämpimästi kaikille tummille tyypeille kyseisen kuivashampoon :) 

PUSS HEJ

1 kommentti: