tiistai 20. marraskuuta 2012

Viikonloppu tuli ja meni


Hups, viime postauksesta onkin jo viikko. Mut ehkä mulla ei oo ollu mitään kerrottavaa :D
Olin jo vähän aikaa sitten päättäny että lähen Umekin keikalle Fredan Tivoliin mikä oli nyt perjantaina. Mutta sitten rupesin epäröimään että meenkö kun olin kuitenkin ollu kipeenä. Mut päätin sitten perjantaina että LÄHDEN :) Onneks lähdin koska tivoli oli ihan LIEKEIS! Paljon porukkaa, melkein vähän liikaa. On kyl sillee ihan kiva kun lähtee koska sillon tulee nähtyy kavereita. Päädyttiin Miisan kanssa eturiviin joraamaan ;) Voin kertoa että tunnelma oli katossa :)


Teho Kaksikko :D


Huomasin eilen töissä että mun niska on aivan jumissa, ja tänään aamulla kun heräsin niin mun oikea hartia/niska/olkapää oli ihan tulessa ja tosi kipee. Sinnittelin töissä vähän aikaa ja sit oli pakko varata ajan lääkäriin. Lääkäri kirjotti mulle lääkkeitä ja voiteen millä tulehdus pitäis lähtee. Eli lääkkeet naamaan ja chill :)

PUSS HEJ


4 kommenttia: