perjantai 23. marraskuuta 2012

It's Friday Again

Kukkuluuruu ja taas kerran perjantai :) Mistäs johtuu et nää viikot vaan menee, ja ei pysy yhtään perässä. Kulunu vuosi on kans menny sellasta vauhtii ohi, ja omasta mielestäni en oo saanu mitään aikaseks ja samalla paikalla ollaan vielä. Uskois et elämä muuttuis edes jotenkin vuoden aikana. Kai mä oon löytäny jonkilaisen tasapainon mun elämässä, esim normaali arki. Vaikka välillä tuntuu että kaikki on niin tylsää ja mitään ei tapahdu...mut sit kun miettii niin onhan mulla kaikki tosi hyvin. Mulla on vakituinen työpaikka missä viihdyn, maailman ihanimmat työkaverit. "Vakituinen kämppä" missä saan asuu niin kauan kun haluan. Hyviä ystäviä jotka ei ikinä jättäis pulaan. Maailman paras perhe, oli mitä vaan niin mammalle voi aina soittaa. Välillä on ihan hyvä miettii et mitä on, eikä pelkästään sitä et mitä ei oo :)

Nyt on suihkussa käyty ja iltapala odottaa. Ajattelin vielä kattoo tän päivän Big Brotherii ja sitten nukkumaan. Big Brother vetää viimesiä, saa nähä kuka voittaa. On se vaan outoo miten tollaseen ohjelmaan voi jäädä "koukkuu". TOSI monet et ymmärrä tota touhuu yhtään. Kun sitä nyt taas kerran on ruvettu kattoo, niin katotaan sitten loppuun asti.

Huomenna on taas kerran aikanen herätys, kello soimassa 6.30 :)

Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite..

puss hej

2 kommenttia: