torstai 8. marraskuuta 2012

Ostoksia ja Tukka hyvin

Onpas tää viikko hurahtanu nopeesti, tänään on jo torstai...eli 2 yötä lauantaihin :) Oon ihan innoissaan tulevasta lauantaista. Ollaan suunniteltu Jennan kanssa et aloitellaan ja laittaudutaan (ja tottakai juorutaan) mun luona ennen kun lähetään Sander Van Doorii kuuntelee.


Tänään mulla oli herätyskello soimassa kymmeneltä mutta heräsin jo 9.30 ilman kelloo. Niin päätin sit saman tien nousta ja laittaa itteni valmiiks. Jäi niin paljon luppoaikaa niin lähdin vähän kaupungille pyörii. Mukaan tarttu sit pari juttuu taas kerran. *hups*

Talvitakki H&M
Kiitti Jenna vinkist ;)

T-pait Gina Tricot

Meikkivoide, ripsiväri, rajauskynä Gina Tricot
Kynsilakka H&M

Ostin maanantaina Ginasta huulipunan ja tykkäsin siitä tosi paljon, niin ajattelin kans koittaa et minkälaiset niitten muut meikit on. Eikun testaamaan :)

Tukka hyvin kaikki hyvin :)

Ainii, meinasin melkein unohtaa... Mulla kävi tuuri ja sain mun tukan värjättyy tänään. Nyt kelpaa taas heilahdella ;)




Puss Hej




2 kommenttia: