perjantai 30. marraskuuta 2012

Jos mä jotain päätän, niin se pitää

HippHei :)

Siis morjens mikä keli. Aamulla kun heräsin ja kurkkasin ikkunasta ulos...*tadaaa*, LUNTA :) Tykkään kyllä talvesta, mutta tää on jo liikaa. Kai toi lumisade joskus loppuu. Pitää varmaan lähtee jo 7.00 kotoolta et ehtii kaheksaks töihin. Lähden huomenna duunipäivän jälkeen meiän mökille. Eka bussilla Porvooseen ja sieltä sitten autolla mökille. Odotan niin paljon et pääsen meiän koiran kanssa peuhaamaan vitivalkoseen lumeen. Ben rakastaa lunta, kai se kuuluu lapinkoiran luonteeseen :) 


Takapiha

Pakko vähän "leijuu", oon nimittäin ollu ilman tupakkaa kohta viikon verran. On kyl ollu yllättävän helppoa ja rahaa säästyy kans ihan kivasti. Ehkä vähän turhaa hehkuttaa tässä vaihessa..mut oon ainakin itsestäni TOSI ylpee, ja ihan syystä. Jos mä jotain päätän, niin se pitää.



Nyt vois laittaa villasukat jalkaan ja juoda kuppi teetä, oon nimittäin ihan jäässä. Huomenna on 1.12, ja se tarkottaa sitä että saan avata suklaakalenterin ensimmäisen luukun. hihi :)




Lumista perjantai iltaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti