sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Mökkihöperö



Se ois sitten sunnuntai taas kerran.
 Nää viikot menee jotenkin ihan sairaan nopeesti. Mut ei kyl haittaa, koska sitä nopeemmin viikot menee niin sitä nopeemmin JOULU tulee.
 Oon nimittäin niin joulu ihminen kun vaan voi olla. Odotan jouluu aina yhtä paljon kun pienenä tyttönä. Tykkään ostaa kaikille joululahjoja, ja tottakai ite saada niitä :) Ja omasta mielestä oon ollu tosi kiltti..niin parasta tulla PALJON lahjoja. Toivon että sitä lunta tulisi jouluksi, edes ihan vähän..

Joulu 2011

Ja viime vuonna joulupäivänä, serkun kihlattu Sandra teki mulle tatuoinnin :)

Ja ei sattunu yhtään :)

Eilen olin ihan normaalisti töissä, eli 8-16. Hyppäsin bussiin kun pääsin töistä ja nokka kohti Porvoota. Äiti odotti mua bussiasemalla. Sit lähdettiin ajaa mökille, noin 30min Porvoon keskustasta. En oo nyt taas pariin viikkoon käyny Porvoossa niin oli ihan kivaa mennä sinne. Eilen tein meille katkarapuleipii :) Tänään on ollu ihan super ihana keli. Kylmää mut ei se haittaa, kerran kun aurinko paistaa. 

Yummiiii


Lumipeto Ben <3



Oon vähän kyllästynyt matkustaa ton välin bussilla, niin iskä heittää mut onneks autolla kotiin tossa parin tunnin päästä. Sit huomenna taas töihin.



 Ihanaa Sunnuntaita kaikille!
PUSS HEJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti