lauantai 20. lokakuuta 2012

Sluibailuu ja Tarzan

Ihanaa herätä ilman herätyskelloo, heräsin vast kunnolla 13.00. Huomasin et Mtv3 tuli Tarzan leffa, muistan et tykkäsin siitä ihan sikana kun olin pieni. Oli se nytkin ihan hyvä, mut ainut oli vaan et se oli suomeks. En tykkää yhtään kattoo noi Disney leffoat suomeks. Kun äiti osti meille niitä aina ruotsis kun olimme broidin kaa ihan pikkusii. Vaik siit on vuosii kun oon viimeks nähny tota tarzan leffaa, niin silti oli tietyt kohdat mitä muisti vielä ulkoo. Ja noi kaikki biisit on NIIN ihanii.






 Oon nyt sluibaillu koko päivän. Aamulla kun heräsin niin kävin suihkussa ja pesin hiukset. Ja oli pakko laittaa vähän itseruskettavaa pintaan, en vaan tykkää olla valkonen. Nyt pitäis vähän siivota paikat ennen kun Kati tulee. Kävin äsken ostamassa vähän juotavaa illaks tosta viereisestä kaupasta. Sit kun Kati tulee niin ruvetaan valmistautuu ja tissuttelee. Onneks Kati on  ihan super hyvä meikkaamaan, varmaan pakotan Katin tekee mulle jonkun kivan silmämeikin :)

Minä ja Kati laivalla :) Vappu 2011 <3

PUSS HEJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti