torstai 25. lokakuuta 2012

Talvi tulee



Puuhpaah mikä päivä. Huonosti nukuttu yö takana ja tänään oli aamuhugi duunissa. Aamulla vedin pari kuppia kahvia ja energijuoman naamaan, mut ei auttanu yhtään. Päätin tänään laittaa mun ihanan talvitakin päälle kun lähdin töihin, koska aamulla oli nimittäin ihan pirun kylmää. 

Oon miettiny et minkälaiset talvikengät haluisin..ja en tiedä miks mut mä vaan rakastan Ugg-saappaita.
Tai "sämpylä-kenkii"..en tiedä mist toi tulee :D
Ja ne on ihanan lämpimii.
Pitää vähän metskailla ja miettii. 
 UGG CLASSIC TALL Black
CLASSIC TALL

 UGG CLASSIC SHORT CHESTNUT
CLASSIC SHORT

 UGG CLASSIC SHORT SPARKLE Black / Paljetti
CLASSIC SHORT SPARKLE

Oon ihan jäässä niin aion nyt piiloutuu peiton alle ja kattoo jtn kivaa ohjelmaa telkkarista. Oon niin poikki etten edes jaksa mitään ruokaa laittaa. Olin ajatellu et oisin käyny solkussa tänään, mut en taida jaksaa.

PUSS HEJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti