perjantai 19. lokakuuta 2012

Koti ilta

Vihdoin ja viimein kotona. Oon ollu koko päivän aika väsynyt, mutta siitä huolimatta oon nauranu niin paljon että vatsaan sattuu. Pakko sanoo että oon niin iloinen ja kiitollinen että mulla on niin mahtavat työkaverit. Niitten kaa on tullu jaettu ilot ja surut. Mahtava porukka. <3

 Päätin duunin jälkeen käydä pyörähtämässä parissa kaupassa. Ihan vaan kurkkaamaan et jos oisin löytyny jotain kivaa...turhaa, en löytäny mitään. En jaksanu mennä mihinkään muualle kun Forumiin. Kaikki kaupat oli täynnä ihmisii, ahdistavaa. En sit jaksanu hirveen kauan siellä pyörii koska mulla meni hermot siihen ihmismassaan, ja siihen kun jengi EI osaa liikkuu. Jää jumittaa ihan mihin sattuu ja kävelee niin hitaasi ja on vaan tiellä. Snadisti ehkä huonot hermot, mut ei se mitään.

MUTTA, kävelin Forumin Arnoldsin ohi, nappasin mukaan yhen pomada orginalin ja maitosuklaa orginalin. nam nam. En pystynyt vastustaa.
Pomada orginal...favorit!

Huomenna lähden Katin kanssa viihteelle. Siitä on ihan liian pitkä aika kun ollaan viimeks oltu Katin kanssa ulkona. Tiedän että meillä tulee olee ihan super kivaa. Eli huomenna "kannat kattoon ja sukat pyörimään". Eli tänään aion ottaa hyvin rennosti. Vois ehkä jonkun leffan kattoo, ja poppsia vähän poppareita.


Format B - Oversexed




Puss Hej

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti